niedziela, 24 sierpnia 2014

116

Tak mi się spodobała biała bluzeczka bambusowa, że zrobiłam jeszcze jedną w ten sam sposób. Wymieniłam wzór kwadratowego motywu i wybrałam troszeczkę mniejsze szydełko, ale reszta jest zrobiona tak samo.
Turkus jest bardzo jaskrawy - nie wiem jeszcze, czy mi się to podoba. Na chwilę obecną nie mogę znaleźć niczego pod spód co by mi pasowało do tej bluzeczki.
Na wieszaku wyglądała bardzo dziwnie, więc jedno jedyne, niepowtarzalne na tym blogu zdjęcie w lustrze. 
Widać jak jestem niesamowicie mało fotogeniczna?
Nie? 
Trochę? 
Bardzo.
Zupełnie nie wiedziałam co zrobić z rękoma, nie mówiąc już o całej reszcie :).

2 komentarze:

  1. Bardzo ładna:))))pozdrawiam serdecznie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała bluzeczka :-) Cudny kolor.
    Dopiero na Tobie nabiera charakteru - poproszę częściej zdjęcia z Tobą.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń